NAUKA SŁÓWEK

HOBBY



PRZYMIOTNIKI OPISUJĄCE CHARAKTER 



CZASOWNIK "CAN"




Pod tym adresem znajdziecie przykłady użycia czasownika "can" w zdaniach twierdzących, pytających i przeczących wraz z wymową! Zapraszam!


https://www.helloangielski.pl/rozmowki/czasownik-can/



Trenujemy nowe umiejętności!


BIRTHDAY PARTIES - PROJEKTY ZAPROSZEŃ URODZINOWYCH KLASY V "B" ORAZ  V "C"


Dzisiejszą lekcję zaczęliśmy od tzw. "culture clip", czyli od zapoznania się z tradycjami świętowania urodzin w Wielkiej Brytanii. Potem uczyliśmy się słownictwa, a następnie napisaliśmy własne zaproszenia. Dziś prezentujemy projekty klasy V "c" (23.10.2015 r.)


Nadia Wątor, kl. V "c"

Weronika Matczak, kl. V "c"

od góry: Klaudyna Bolechowska, Igor Piejko, Bożena Marciniak, Jakub Sorówka, kl. V "c"

od lewej: Ola Zemełko; u góry: Daria Brzęk; na dole: Martyna Kolago, kl. V "c"

Kuba Barański, kl. V "c"

MY BEST FRIEND - OPIS PRZYJACIELA W KLASIE V "C"


Jak można ćwiczyć pisanie po angielsku? Bardzo prosto - próbując przedstawić to, co znamy, co nas interesuje. Jest to również doskonały sposób na utrwalenie słownictwa. Zachęcamy do lektury projektów klasy V "c" (22.10.2015 r.)


Klaudyna Bolechowska opisała swoją przyjaciółkę z klasy - Weronikę Matczak

Weronika opisała Klaudynę

Ola Zemełko przedstawiła w swej pracy Blankę Bolechowską

Blanka z kolei opisała Olę

LOOKING GOOD - WINTER AND SUMMER CLOTHES -PROJEKTY-SŁOWNICZKI KLASY V "C"


Najpierw był quiz z flashcards - dzieci losowały karty z różnymi częściami garderoby, a następnie odczytywały ich angielskie nazwy. Potem określały, na jaką porę roku odpowiedni jest wybrany przez nich strój. W domu piątoklasiści mieli za zadanie przygotować projekty ze słówkami, które pojawiły się na lekcji w trakcie zabawy. Oto efekt ich pracy (2.10.2015 r.):


Aleksandra Zemełko, kl. V "c"

Wiktor Skrzypczak, kl. V "c"

Klaudyna Bolechowska, kl. V "c"

Blanka Bolechowska, kl. V "c"
Julia Pypeć, kl. V "c"
Nadia Wątor, kl. V "c"
Daria Brzęk, kl. V "c"
Daria Brzęk, kl. V "c"
Mikołaj Wójcik, kl. V "c"

Weronika Matczak, kl. V "c"

Martyna Kolago, kl. V "c"

PARTS OF THE HOUSE - DLA KLASY V "C" ORAZ  V "B"


Jaki jest najlepszy sposób, by zapamiętać  angielskie nazwy pomieszczeń znajdujących się w domu oraz poszczególnych jego części? Obejrzeć kolorową makietę budynku, ponumerować, co gdzie się znajduje, a następnie stworzyć wzór własnego bloku, choćby nawet na tablicy...:) Tak właśnie pracowaliśmy dziś na lekcji w kl. V "c" (16.09.2015 r.). Pomysłów było mnóstwo, śmiechu jeszcze więcej, i - co najważniejsze - każdy zaangażował się w pracę!!! Efekt? Prawie 100% osób zapamiętało, jak są schody po angielsku, dach, okno, sypialnia, salon, łazienka, balkon, toaleta, czy ogród :)!!!



 

 PROJEKTY UCZNIÓW KLASY V "C" - MY HOUSE


Nadia Wątor, kl. V "c"


Wiktor Skrzypczak, kl. V "c"

Blanka Bolechowska, kl. V "c"

Klaudyna Bolechowska, kl. V "c"

Daria Brzęk, kl. V "c", części domu 1
Daria Brzęk, kl. V "c", części domu 2

 

MY FAMILY :) - MOJA RODZINA :)


Wpis ten i piosenkę (z ELF Kids Videos) blog English Masters dedykuje trzecioklasistom  - szczególnie klasie III "a", która na dzisiejszej lekcji j. angielskiego (14.09.2015r.) opowiadała i śpiewała o mamie, tacie, siostrze i bracie :). Były też brawa dla odważnych - dzieci pięknie i płynnie czytających po angielsku o rodzinie bohatera książki Treetops!!!




DAILY ROUTINES, czyli jak opisać swój dzień?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz