BIRTHDAY PARTIES - PROJEKTY ZAPROSZEŃ URODZINOWYCH KLASY V "B" ORAZ V "C"
Dzisiejszą lekcję zaczęliśmy od tzw. "culture clip", czyli od zapoznania się z tradycjami świętowania urodzin w Wielkiej Brytanii. Potem uczyliśmy się słownictwa, a następnie napisaliśmy własne zaproszenia. Dziś prezentujemy projekty klasy V "c" (23.10.2015 r.)
Nadia Wątor, kl. V "c"
Weronika Matczak, kl. V "c"
od góry: Klaudyna Bolechowska, Igor Piejko, Bożena Marciniak, Jakub Sorówka, kl. V "c"
od lewej: Ola Zemełko; u góry: Daria Brzęk; na dole: Martyna Kolago, kl. V "c"
Kuba Barański, kl. V "c"
MY BEST FRIEND - OPIS PRZYJACIELA W KLASIE V "C"
Jak można ćwiczyć pisanie po angielsku? Bardzo prosto - próbując przedstawić to, co znamy, co nas interesuje. Jest to również doskonały sposób na utrwalenie słownictwa. Zachęcamy do lektury projektów klasy V "c" (22.10.2015 r.)
Klaudyna Bolechowska opisała swoją przyjaciółkę z klasy - Weronikę Matczak
Weronika opisała Klaudynę
Ola Zemełko przedstawiła w swej pracy Blankę Bolechowską
Blanka z kolei opisała Olę
LOOKING GOOD - WINTER AND SUMMER CLOTHES -PROJEKTY-SŁOWNICZKI KLASY V "C"
Najpierw był quiz z flashcards - dzieci losowały karty z różnymi częściami garderoby, a następnie odczytywały ich angielskie nazwy. Potem określały, na jaką porę roku odpowiedni jest wybrany przez nich strój. W domu piątoklasiści mieli za zadanie przygotować projekty ze słówkami, które pojawiły się na lekcji w trakcie zabawy. Oto efekt ich pracy (2.10.2015 r.):
Aleksandra Zemełko, kl. V "c"
Wiktor Skrzypczak, kl. V "c"
Klaudyna Bolechowska, kl. V "c"
Blanka Bolechowska, kl. V "c"
Julia Pypeć, kl. V "c"
Nadia Wątor, kl. V "c"
Daria Brzęk, kl. V "c"
Daria Brzęk, kl. V "c"
Mikołaj Wójcik, kl. V "c"
Weronika Matczak, kl. V "c"
Martyna Kolago, kl. V "c"
PARTS OF THE HOUSE - DLA KLASY V "C" ORAZ V "B"
Jaki jest najlepszy sposób, by zapamiętać angielskie nazwy pomieszczeń znajdujących się w domu oraz poszczególnych jego części? Obejrzeć kolorową makietę budynku, ponumerować, co gdzie się znajduje, a następnie stworzyć wzór własnego bloku, choćby nawet na tablicy...:) Tak właśnie pracowaliśmy dziś na lekcji w kl. V "c" (16.09.2015 r.). Pomysłów było mnóstwo, śmiechu jeszcze więcej, i - co najważniejsze - każdy zaangażował się w pracę!!! Efekt? Prawie 100% osób zapamiętało, jak są schody po angielsku, dach, okno, sypialnia, salon, łazienka, balkon, toaleta, czy ogród :)!!!
PROJEKTY UCZNIÓW KLASY V "C" - MY HOUSE
Nadia Wątor, kl. V "c"
Wiktor Skrzypczak, kl. V "c"
Blanka Bolechowska, kl. V "c"
Klaudyna Bolechowska, kl. V "c"
Daria Brzęk, kl. V "c", części domu 1
Daria Brzęk, kl. V "c", części domu 2
MY FAMILY :) - MOJA RODZINA :)
Wpis ten i piosenkę (z ELF Kids Videos) blog English Masters dedykuje trzecioklasistom - szczególnie klasie III "a", która na dzisiejszej lekcji j. angielskiego (14.09.2015r.) opowiadała i śpiewała o mamie, tacie, siostrze i bracie :). Były też brawa dla odważnych - dzieci pięknie i płynnie czytających po angielsku o rodzinie bohatera książki Treetops!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz